Notícies

Esteu aquí: Inici Notícies La Paeria presenta la nova marca turística de la ciutat: “Cervera, terra de foc i passió”

La Paeria presenta la nova marca turística de la ciutat: “Cervera, terra de foc i passió”

El paer en cap, Ramon Royes; la regidora de Turisme, Elvira Costa, i la dissenyadora Anna Domenjó han presentat el logotip de la nova marca turística i identificativa de la ciutat, “Cervera, terra de foc i passió”, en un acte a la Paeria dimarts 24 de març.
La Paeria presenta la nova marca turística de la ciutat: “Cervera, terra de foc i passió”

Presentació del logotip.

Enllaç al nou logotip identificador de la ciutat.

El logotip l’ha creat la dissenyadora cerverina Anna Domenjó. Es basa en la lletra C inicial de Cervera, amb una tipografia simple, i uns colors que van des del vermell intens que representa la passió a un color més marronós que identifica la terra.
La Paeria ha escollit aquest logo d’entre tres propostes presentades per dissenyadors de la ciutat.

El logo parteix del lema “Cervera, terra de foc i passió”, que va guanyar el concurs convocat per la Paeria per escollir l’eslògan de la ciutat. L’autor de l’eslògan és el jove cerverí Josep M. Beà. El foc representa la rauxa, l’eufòria, l’orgull i la valentia de la nostra gent, i és una clara al·lusió a l’Aquelarre. La passió representa la història, les representacions d’aquest espectacle tradicional, i també passió en el sentit d’emoció pels actes que s’organitzen a la ciutat.

En la presentació de la nova marca, el paer en cap, Ramon Royes, ha destacat el procés per escollir l’eslògan i el logo, i el talent de tots els joves de la ciutat que hi han participat. Ha afirmat que a partir d’ara ja es difondrà la marca en els actes que s’organitzin i també als plafons instal·lats a les entrades de la ciutat. La intenció és que la ciutadania s’identifiqui amb la marca i se la senti seva.