Notícies

Esteu aquí: Inici Notícies Campanya “Compra i guanya” en 31 comerços de Cervera

Campanya “Compra i guanya” en 31 comerços de Cervera

La campanya de suport al petit comerç i de promoció territorial “Compra i guanya”, organitzada per la Xarxa de barris amb projectes, de la qual forma part la Paeria de Cervera, s’ha traslladat aquest any a l’octubre i s’ha ampliat als comerços de tots els barris de la ciutat, amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants de Cervera.
Campanya “Compra i guanya” en 31 comerços de Cervera

Cartell de la campanya.

“Barris antics, compra i guanya”, que enguany arriba a la 10a edició, com cada any estava prevista pel mes de juny, però els 31 ajuntaments organitzadors van decidir ajornar-la a l’octubre per garantir la participació de tot tipus de comerç i serveis una vegada superades les fases de la desescalada per la Covid-19.

A Cervera es desenvoluparà durant tot el mes d’octubre en un total de 31 comerços que s’han adherit a la iniciativa. Al comprar en aquests establiments, els clients rebran una butlleta que hauran d’emplenar amb les seves dades personals i dipositar en una urna. El sorteig es farà el dia 3 de novembre i el dia 5 tindrà lloc el lliurament dels premis.

Les persones guanyadores podran gaudir d’una experiència turística en un dels altres 30 municipis organitzadors: visites guiades, àpats, coneixement de l’entorn natural, tastos, nits d’hotel o participar en festes i fires locals, entre altres activitats. Els premis es podran gaudir entre els mesos de novembre de 2020 i juny de 2021, inclòs.

Els municipis participants el 2020 són: Argentona, Balaguer, Besalú, Cabrera de Mar, Calaf, Cardona, Centelles, Cervera, Cervià de les Garrigues, El Vendrell, Falset, Juneda, La Selva del Camp, Les Borges Blanques, L’Arboç, L’Espluga de Francolí, Lleida, Manresa, Mediona, Roda de Ter, Sallent, Sant Feliu de Codines, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Martí de Tous, Sant Quintí de Mediona, Santa Coloma de Queralt, Torelló, Tortosa, Tremp, Ulldecona i Vilanova del Camí.


La campanya té l’objectiu de donar suport al comerç de proximitat i també el de donar a conèixer el patrimoni de la ciutat als visitants provinents d'altres municipis.