Esteu aquí: Inici Històric de notícies Birraiders Motogrup presenta a la Paeria la IV Matinal Motera Solidària Ciutat de Cervera

Birraiders Motogrup presenta a la Paeria la IV Matinal Motera Solidària Ciutat de Cervera

El paer en cap, Ramon Royes; la regidora de Promoció Econòmica, Rosa Santana, i la regidora de Festes, Elvira Costa, van rebre els representants de l’entitat local Birraiders Motogrup, que van presentar a la Paeria la IV Matinal Motera Solidària Ciutat de Cervera, que organitzaran el diumenge 27 de maig.

Birraiders Motogrup presenta a la Paeria la IV Matinal Motera Solidària Ciutat de Cervera

Assistents a la reunió

Birraiders Motogrup ja ha començat a preparar la Matinal Motera 2012, que serà la quarta edició. Entre les novetats d’enguany destaquen la col•laboració d’entitats de cultura popular de la ciutat per aconseguir més participació ciutadana. També hi col·laboraran dos motoristes cerverins punters en les seves modalitats: Paula Castells, en trial, i Sergio Castro, en motocròs.
La Matinal Motera destaca pel seu vessant solidari ja que cada edició destina la recaptació a finalitats socials. Aquest any destinarà el diners al Projecte Salvavides, una iniciativa que porta a terme la Paeria de Cervera, amb la col•laboració d’entitats locals, per comprar desfibril•ladors per a la ciutat.
 

Accions del document


© Paeria de Cervera Pl. Major, 1 Cervera Tel. 973 53 00 25, a/e ajuntament@cerverapaeria.cat